Onze werkwijze

Paperless en realtime
Door onze organisatie papierloos en goed geautomatiseerd in te richten zijn wij in staat realtime de administratie van onze klanten bij te houden zodat wij een vinger aan de pols kunnen houden. Op deze wijze kunnen wij een financiële huisarts zijn voor onze klanten. Omdat wij geen personeel en interne overlegstructuren hebben, houden we tijd over die we graag in onze klanten investeren.

 

“Omdat wij geen personeel en interne overlegstructuren hebben
houden we tijd over die we graag in onze klanten investeren”

 

Ons netwerk
Daarnaast hebben wij een netwerk van zelfstandig professionals en specialisten die we kunnen inschakelen waar nodig. Op die manier bieden wij hoogwaardige kwaliteit tegen een concurrerend tarief en met aandacht voor u als klant. U betaalt niet op voorhand voor de specialist, maar alleen als het nodig is.

Robotic boekhouden
De kwaliteit en het up to date houden van uw financiële administratie wordt steeds belangrijker omdat dit de bron is van veel informatie. Door gebruik te maken van de mogelijkheden van robotic boekhouden kunt 80% tot 100% van uw boekhouding automatiseren. Wij besteden dan ook tijd en aandacht aan een goede inrichting van uw administratie, daar begint het mee.

Rapportagetools
Het administratiebestand is de basis is voor alle rapportagetools die er momenteel zijn. U kunt daarbij denken aan de rapportage naar de KvK, de bankenrapportage, de aangiften voor de belastingdienst, persoonlijke financiële planning en prognosetools. Hoe beter de kwaliteit van uw financiële administratie, des te sneller kunnen wij en u schakelen met verschillende instanties en des te sneller heeft u relevante informatie over uw onderneming.

Persoonlijke financiële planning
Ontwikkelingen binnen uw bedrijf en uw gezin vragen om aanvullend advies. Door een slimme manier van samenwerken kunt u gebruik maken van onze expertise en dat van ons netwerk. U betaalt alleen waar u gebruik van maakt. Beschikbaar binnen Kramer & Remery wanneer het nodig is, continu beschikbaar voor u als ondernemer.